فلفل نبین چه ریزه!!!

دیر اما همیشه میام

1395/2/4 9:42
436 بازدید
اشتراک گذاری

ماهانا هستی مامان سلام

دو ماهی میشه که برات ننوشتم.توی این دو ماه یه سال نو داشتیم،تولد مامان و بابا و روز پدر و مادر داشتیم که برای سه تامون یه تجربه شیرین و فوق العاده و البته جدید بود .والبته دندون در آوردن گل دختر مامانی بود که خدا رو شکر اصلا تب نکردی و اذیت نشدی و مثل همیشه ماه بودی.اولین مروارید خوشگلت دقیقا شب میلاد حضرت علی(ع)  و اول اردیبهشت سال 95 در 7/5 ماهگی  توی دهنت نشست.

این روزا خیلی به من وابسته شدی و این رو فقط مادرا میدونن که هم خیلی خوبه و هم خیلی بد.خوب از اون جهت که حس ماردانه با وابستگی بچه ها تکمیل میشه و بد اینکه وقتی مهمون میاد من باید از دستت فرار کنم چون من رو که میبینی گریه هات شروع میشه و مدام میگی مممم.

وقتی میخوابی توی خواب ناز میکنی و ناله میکنی تا من بیام بوست کنم و دوباره بخوابی عشق من.

شش ماهگی بردمت مرکز بهداشت  اصلا با واکسنت اذیتم نکردی اما هر مدل قطره استامینوفن بهت میدادم بالا می آوردی اصلا نمیتونستی مزه ش رو تحمل کنی..شش ماهگی وزنت 8/100 بود وقتی هفت ماهگی بردمت مرکز بهداشت وزنت شده بود 8/300 .کارشناس گفت وزنت خیلی زیاد نشده.الان بهتر غذا میخوری و خدا رو شکر به نظرم وزنت بهتر شده.انشاالله همیشه سالم باشی.

عشق مامان و بابا مراقب سلامتیت باش.پیامبر اکرم (ص) میفرماید:مجاورت تو  مشابهت تو میشود.پس مراقب باش تا با هرکسی همنشینی و دوستی نکنی.قربونت برم

 

 

پسندها (10)

نظرات (4)

مامان خونه
7 اردیبهشت 95 9:38
ماشالله خدا براتون نگهش داره چقدر نازه و دوست داشتنی هست ... بعضی موقع ها فکر میکنم پس پسر من کی بزرگ میشه ... عزیزدلم دندون کوچولوت مبارک
مامان پریسا و بابا جلیل
پاسخ
ممنون انشاالله همه نی نی ها زود و خوب بزرگ میشن.ممنون خاله
مریم
12 اردیبهشت 95 18:37
شلااااااااام اوخییییییییی گاز گرفتنیییییییییییییییییی
مامان پریسا و بابا جلیل
پاسخ
ههههههههههه ببخشید
مامان مریم
26 اردیبهشت 95 19:57
واقعا عالی و بدون ایراد بود.
مامان پریسا و بابا جلیل
پاسخ
ممنون عزیزم لطف داری
موتور برق
27 اردیبهشت 95 0:36
مطالب شما بسيار جذاب است، موفق و پيروز باشيد.
مامان پریسا و بابا جلیل
پاسخ
سلام ممنون