فلفل نبین چه ریزه!!!

من میخوام فقط خونه خودمون باشم

1394/9/14 17:16
466 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم سلام

وقتی نگاه به قد وبالات میاندازم میبینم که خیلی زود داری بزرگ میشی.

یه دختر آروم و البته عاشق آرامش.یادش بخیر از همون وقتی که تو دلم بودی آروم بودی و هروقت من استرس داشتم تو شروع میکردی به تکون خوردن الان هم که حدودا سه ماه داری خیلی آرومی.هرچند که شلوغی رو اصلا دوست نداری اما من همیشه  محیط خونه رو خیلی آروم نمیذارم تا وقت مهمونی رفتن اذیتمون نکنی اما تو اصلا از مهمونی رفتن خوشت نمیاد و مدام با کارات میگی که من میخوام فقط خونه خودمون باشم.

این مدت اتفاقات زیادی افتاد.اول اینکه با هم رفتیم بندرعباس و درگهان.تو راه اصلا اذیتمون نکردی فقط شب اول خونه ی خا له خیلی گریه کردی  اصلا از اول تولدت سابقه نداشت که اینجوری بیقرار باشی.خلاصه دیگه تموم عرقا و دواهای خونگی رو امتحان کردیم که آخر سر به آب روی خاکشیر و نبات جواب دادی.

فرداش هم توی درگهان خیلی ماه بودی و همش توی آغوش پیش بابایی بودی که بابا هم برات کلی لباس و کفش  جایزه خرید.الهی قربونت برم.

چهار روز دیگه سه ماهه میشی و الان دیگه بابا جلیل هم خوب میفهمه که تو کی دل دردی و خودش قطره کولیکت رو بهت میده.امروز یک کم علائم سرماخوردگی داری.بابا کلی میوه و دوای سرماخوردگی خریده تا من بخورم و انشاالله شما نوش جان کنی.

خیلی دوستت دارم حتی الان که بعد از  دو روز  شکمت داره کار میکنه و من الان دارم خفه میشم.

بوس بوس بوس

 

پسندها (4)

نظرات (1)

مامی س
12 دی 94 1:54
همیشه به مسافرت با گل دخترررررررررررررر