فلفل نبین چه ریزه!!!

دختر شکمو

1394/11/26 8:26
567 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم خانم خانما پنج ماهه شدی.

یه دختر گل پنج ماهه که عاشق غذاهاست.خیلی مقاومت میکنم که زودتر از شش ماهگی غذای سفره بهت ندم چون دوست ندارم با شروع زود غذا تو رو از خودم دور کنم و مسولیت خودم رو کم کنم ولی تو اصلا اجازه نمیدی که ما یه لقمه غذا با آرامش بخوریم مگر اینکه خواب باشی و ما بفهمیم چی می خوریم.

از میوه ها عاشق انبه هستی و علاقه خاصی به ماست داری.کمتر از یک ماه دیگه باید غذای کمکی رو شروع کنم البته اگر هم تو و هم بابا جلیل طاقت بیارید و بزارید همه چی درست پیش بره.

اینم چند تا عکس از روروئک خوشگلت که خیلی دوسش داری و توش میشینی تا من به بعضی از کارام برسم.

عاشقتم گل دخترم

 

 

پسندها (11)

نظرات (2)

خاله مهتاب
26 بهمن 94 18:44
ای جوووونم به این فندقه خوشکل.. خاله جون منم اپم دوست داشتی سر بزن..
مامان پریسا و بابا جلیل
پاسخ
به روی چشم
masoume
12 اسفند 94 10:10
ماشالا خدا نگه دارش باشه
مامان پریسا و بابا جلیل
پاسخ
ممنون خدا همه ی نی نی ها رو حفظ کنه