فلفل نبین چه ریزه!!!

بلاخره من هم پا به ماه شدم

1394/5/27 7:40
580 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم سلام

کوچولوی صورتی من حالت خوبه:)

بلاخره تونستیم باهم و در کنار بابا جون هشت ماه رو سپری کنیم و الان وارد ماه نه شدیم.

هرچند که ماه نه با ماه هشت تفاوت چندانی نداره اما نمیدونم چرا همه میگفتن بزار وارد ماه نه بشی اونوقت دیگه خواب نداری،آرامش نداری،خوراک نداری.اما به لطف خدا این ماه آخر هم خیلی خوب داره میگذره .میتونم به جرات بگم خیلی بهتر از ماههای قبل .چون هر لحظه امکان حضور تو ،تو بغل ما هست.

شاید بیشتر از من بابا جلیل منتظر اومدنته.چون من این مدت هر لحظه تو رو تو وجودم حس کردم و میدونم که داری بزرگ و بزرگ تر میشی اما بابا جون تا تو رو نبینه باورش نمیشه که بابا شده.البته من اینجوری فکر میکنم!

انگار حسابی تپل شدی و دیگه جایی برای شیطنت نداری.

چند روز پیش وقتی دیدم خیلی کمتر تکون میخوری رفتم پیش دکتر و دکتر گفت باید بری سونوگرافی آب دور جنین و نوار قلب بگیری.خلاصه اون روز با کلی خستگی و زحمت دادن به خاله آسیه و حمید آقا و اذیت شدن بابایی بلاخره ساعت یازده شب دکتر گفت همه چی خوبه.

مامان جون خیلی خدا رو شکر میکنم که این قدر به ما لطف داره.امیدوارم هیچ وقت ما رو رها نکنه.

امیدوارم این روزها خیلی خوب بگذره.راستی دختر گلم باید عجله کنی چون اگر بخوای تنبلی کنی و ماه مهر به دنیا بیای در آینده از نظر تحصیلی نیمه دومی حساب میشی و باید یک سال دیرتر بری مدرسه.

خیلی دوستت داریم.

پسندها (2)

نظرات (0)