فلفل نبین چه ریزه!!!

سال نو مبارک

1394/3/18 9:05
551 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 1394/02/21 است.و البته اولین خاطره در سال جدید.الان شما در هفته بیستم هستی و تا الان تمام آزمایشاتم خوب بوده و این یعنی قدرت بزرگ خدا.تقریبا الان نصف راه رو طی کردیم.دلم می خواست از تک تک لحظات زندگیمون بنویسم تا تو بدونی چه روزای پر هیجانی رو میگذرونیم.دوست داشتم در مورد کار خودم و بابا ،شرایط زندگیمون و همه ی خاطرات تلخ و شیرین زندگیمون برات بنویسم اما خیلی طولانی میشه .انشاالله همه شون رو برات تعریف میکنم.

گلم باید هفته دیگه برم پیش دکتر تا برام سونوی تعیین جنسیت بنویسه.راستش دیگه کلافه شدیم انگار همه فقط میخوان بدونن شما دختری یا پسر.انگار سلامتی تو فقط برای من و بابایی خیلی مهمه و بقیه فقط میخوان بدونن لباس صورتی بخرن یا آبی.

هیچ کس نمیدونه توی دل من چی میگذره.خدا جون فقط سلامتی ،سلامتی، سلامتی کوچولوی ما.

راستی یادم رفت بگم تنبل من،تو اصلا تکون نمیخوری و من خیلی نگرانم.شاید چون تجربه اولمه خیلی عجله دارم.چون خانم دکتر میگه خیلی عجله داری هنوز زوده.

باباجلیل وقتی از سر کار میاد مرتب با تو حرف میزنه و خیال پردازی میکنه.دوستت داریم.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

☀ مامان جون ☀
5 تیر 94 5:46
خدا کنه سالم باشه دختر و پسر بودن زیاد فرقی نمیکنه .....در ضمن به بقیه هم حق بده نگران صورتی و آبی باشن آخه اونا هم وظایفی دارن مثل مادر بزرگ مهربون که با عشق داره سیسمونی تهیه میکنه ناسلامتی بچه دختر ته تغاریه😇
مامان پریسا و بابا جلیل
پاسخ
[ای جونم.....انشاالله مامان بزرگی سالم باشه]