فلفل نبین چه ریزه!!!

فست فود

1394/3/28 19:54
385 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم سلام

اومدم ازت عذرخواهی کنم و برم.مامان پریسا عهد شکنی کرد و دوباره فست فود خورد.راستش خیلی هوس کرده بودم.

اول هفته با خاله آسیه و حمید آقا و پارسا رفتیم پیتزا نارون.خیلی خوش گذشت .بابا جون قول داده بود که خاله اینا رو پیتزا دعوت کنه.اون شبم وقتی پیشنهاد داد من سریع به خاله گفتم و قرار گذاشتیم و همون شب رفتیم.

وای نمیدونی الان که در موردش حرف میزنم دهنم آب میافته.البته باید بدونی که تو خونه ما فست فود خوردن اصلا رایج نیست چون من و بابایی همیشه بعد از خوردن غذاهای بیرون حالمون بد میشه.ولی خب یه وقتایی بیرون شام خوردن هم صفایی داره.

ماه عزیز رمضان مبارک.امروز روز اول ماه مبارک رمضان بود/

پسندها (3)

نظرات (3)

مامان سمیرا و بابا مسعود
29 خرداد 94 0:18
نوش جون خودت و نی نی..[شوخی
مامان پریسا و بابا جلیل
پاسخ
[سلام ممنون جای همه دوستان خالی]
☀ مامان جون ☀
5 تیر 94 5:55
دستتون درد نکنه خیلی خوشمزه بود😋من از طرف نینیتون میگم مامانی اشکال نداره فقط منم دنیا اومدم ازین خوراکیاز خوشمزه بام میدین؟؟😁😆😉😋😘[نوش جونتون.یادش بخیر خیلی خوش گذشت پیشنهاد جا هم که با شما بود و عالی بود]
آناناس خانومی
10 تیر 94 17:26
ان شاالله دخترت به سلامتی بیاد بغلت [قلب
مامان پریسا و بابا جلیل
پاسخ
[سلام ممنون از دعای خوبتون]